چطور پول بیشتری بدست آوریم؟

شکی نیست صرفه­جویی بخشی مهم از امور مالی شخصی می­باشد! اما برای ثروتمند شدن تنها با خرج نکردن پول­هایمان، نتیجه­ای که انتظار داریم را نخواهیم گرفت!

در این مقاله روش­هایی که می­توانیم پس­اندازمان ­را افزایش دهیم، بررسی خواهیم کرد.

فرقی ندارد، کسب­و­کار خودتان را اداره می­کنید یا نیروی کار کسی هستید، درآمد شما براساس 3 فاکتور تعیین می­شود:

  1. دانش و مهارت: اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید، برای آموزش و یادگیری باید وقت و هزینه صرف کنید.
  2. بهره­وری: کیفیت و کمیت کارتان تعیین می­کند که چقدر مردم حاضر به پرداخت هزینه برای خدمت یا کالای شما هستند.
  3. توانایی در فروش خود: برای اینکه به اندازه ارزش­تان دریافت کنید، باید آن را بخواهید. توانایی و مهارت­تان را به مردم معرفی کنید و متناسب با آن پاداش بگیرید.

اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید، باید در بازار کار باارزش­تر شوید و این ارزش را به نمایش بگذارید. اما چطور؟!

آموزش بیشتر، درآمد بیشتر

سن، نژاد، جنسیت و موقعیت مکانی همگی بر درآمد شما تأثیر می‌گذارند، اما هیچ­چیز مهم­تر از آنچه می‌دانید نیست. این واقعاً خبر خوبی است، زیرا شما کنترل کاملی بر سطح تحصیلات خود دارید.

بهترین زمان برای ادامه تحصیل در ابتدای کار شماست، یعنی زمانی که جوان و در دهه 20 زندگی­ هستید. اما اگر سال­های زیادی از آخرین مدرک تحصیلی­تان می­گذرد، بهترین زمان بعدی “همین الان” است!  البته نمی­توان منکر این شد که پیدا کردن زمان و انرژی برای بازگشت به کلاس و دانشگاه، پس از تشکیل خانواده و شغل می‌تواند دشوار باشد، اما می‌توان این کار را انجام داد.

کار بیشتر و بهتر

اگر می­خواهید درآمد بیشتری کسب کنید، تعداد ساعات کار، خروجی در هر ساعت یا ارزش خروجی خود را افزایش دهید. این ممکن است شما را از یک کارمند پاره­وقت به یک کارمند تمام­وقت تبدیل کند یا ممکن است به معنای اضافه­کاری باشد؛ یا حتی برای بسیاری از افراد، این به معنای یافتن شغل­دوم است. برای اینکه از فشار ناشی از کار زیاد رها شوید، این را در نظر بگیرید که داشتن شغل دوم به معنای حبس ابد نیست! بلکه راهی برای افرایش درآمد در کوتاه­مدت است.

تولید بیشتر، ارزش بیشتر

یکی از فاکتورهای مهم در کار، افزایش بهره­­وری می­باشد. در واقع علاوه بر کمیت و زمانی که به کار کردن اختصاص می­دهید، کیفیت کار هم تاثیر مستقیمی بر افزایش درآمدتان دارد. اما اینکه توصیه­ای برای کار بهتر داشته باشیم، حقیقتا این امکان وجود ندارد! “بهتر” از شغلی به شغل دیگر متفاوت است! در واقع این شما هستید که باید تشخیص دهید، خروجی با کیفیت برای کار شما چگونه به نظر می­رسد.

 خلاصه کلام:  میزان درآمد شما به طور مستقیم نشان­دهنده ارزش­های بازار است. درآمدی که به­دست خواهید آورد براساس تقاضا برای دانش و مهارت­تان، کیفیت و کمیت کار، و اینکه چگونه خودتان را برای کارفرمایان یا مشتریان بالقوه بازاریابی می­کنید… تعیین می­شود! اگر مجموعه مهارت خاصی دارید، به راحتی می توانید با فروش خدمات خود یا آموزش به دیگران درآمد کسب کنید.

هدفمند و متمرکز باشید

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *